Tv-commercials: casino's en weddenschappen worden gepromoot door bekende tv's


reclame *

In recente jaren hebben beroemdheden zoals Michael Laudrup, Uffe Holm en Mikkel Kessler zich verbonden met bookmakers en casino's in de rol van ambassadeurs. U bent dus in staat geweest om ze te ervaren in reclamecampagnes op tv en op internet. Wie werkt voor wie? En waarom maken de bookmakers en casino's dit soort samenwerking met bekende Denen helemaal? We kijken hieronder nauwer in.

Brian Laudrup adverteert op tv voor Unibet

Brian Laudrup is het gezicht van Unibet naar buiten toe. De 49-jarige voetballer had een glorieuze carrière, die onder andere de sensationele Deense gouden medaille aanbood in 1992. Unibet's persmanager Per Marxen legt uit dat Brian Laudrup is gekozen als de ambassadeur van de bookmaker omdat hij zowel gepassioneerd is, geïnteresseerd in sport als goed geïnformeerd. Je associeert Brian Laudrup waarschijnlijk met de Unibet-slogan "Van spelers, voor spelers".

Uffe Holm, Nadia Nadim en Thomas Gravesen zijn bij LeoVegas Casino and Sport

Bij LeoVegas zijn drie beroemdheden betrokken geweest bij de Deense markt. Het gaat over de komiek Uffe Holm, die voornamelijk wordt geassocieerd met LeoVegas 'casinobedrijf, en over de voetballer Nadia Nadim en de voetballer Thomas Gravesen, die je kunt ervaren in verband met advertenties voor het sportweddengedeelte van LeoVegas. Uffe Holm is tot nu toe de meest zichtbare van de drie geweest, met de humoristische reclameserie onder het motto "Life is lovely".

Mikkel Kessler en Simon Kjær zijn reclamekolommen bij Nordicbet

Bij Nordicbet treden de bokser Mikkel Kessler en de voetballer Simon Kjær op als brandambassadeurs. Noordse Noordse regisseur Ronni Hartvig verwijst naar Mikkel Kessler als "misschien de grootste sportman van zijn generatie in Denemarken", terwijl de Deense directeur Steen Madsen Simon Kjær noemde voor "een van de grootste Deense voetbalnamen" in verband met de aankondiging van de samenwerking.

Daarom gebruiken de spelaanbieders het bekende in de tv-commercials

Het is logisch dat de spelaanbieders bekende gezichten gebruiken in hun gokadvertenties. Alle bovengenoemde acteurs hebben gemeen dat ze met hun sportprestaties (behalve Uffe Holm) Denemarken hebben verbonden, en daarmee hebben ze een positie bereikt die de Denen respecteren. Ze hebben allemaal behoorlijk zware schare fans en natuurlijk hebben ze veel geloofwaardigheid in de bagage. De aanbiedingen, campagnes en berichten van de bookmakers zijn gewoonweg eetbaarder als populaire mensen zoals Brian Laudrup en Simon Kjær ze verkopen.

Ze doen het ook in het buitenland

Het is natuurlijk niet alleen in Denemarken dat je bekende mensen als ambassadeurs voor verschillende spelaanbieders kunt ervaren. De praktijk bestaat al lang in het buitenland, waar voetbalspelers als Michael Owen, Roberto Carlos, Glenn Hoddle en Jimmy Bullard allemaal betrokken zijn geweest bij bookmakers.

Probeer nu het casino van Uffe Holm